2016. június 25., szombat

Szurkoljunk a magyar csapatnak!

Először is több NEM-et fogok most mondani:
  • Engem nem érdekel a foci
  • Én nem tudok sminkelni
  • Ezen a blogon nem lesznek sminkkeléssel kapcsolatos bejegyzések
De most adok magamnak egy pofont és csinálom az ellenkezőjét:
  • Mióta elkezdődött az EB, és mi magyarok is részt veszünk rajta, figyelemmel követem, mert úgy gondolom, az X év utáni szereplésünk hozzá fog tartozni az alapműveltséghez
  • Most egy csajos EB szurkolói tippet mutatok meg nektek, itt a nyolcaddöntő küszöbén, ami végülis egy smink... illetve egy ajakfestés :)
  • És itt fogom a blogon, úgyhogy ha úgy vesszük, mégis csak van sminkeléssel kapcsolatos bejegyzésem :)
Szóval az úgy kezdődött, hogy a barátainkkal mentünk a Bálnához nézni a magyar-portugál meccset, és ugye tele van a facebook trikolor mintásra pingált arcú magyar szurkolókkal.
Én viszont nem szeretek beállni a sorba, én valami mást szerettem volna....

Bocsi a képminőségért
Töredelmesen bevallom, hogy az ötlet nem az enyém. A vous.hu-n pillantottam meg ITT, ezt a fantasztikus ötletet. Viszont amikor átnéztem a hozzávalók listáját, szomorúan konstatáltam, hogy nekem nincs: se fehér zsíros testfestékem (sose volt...), se zöld szemceruzám (na mondjuk az éppen lehetne..), se szárazra száradó zselém (az mi???), de még egy darab pigmentem se.
Úgyhogy átalakítottam a tervet az otthon lévő hozzávalókból elkészítettem a "sminket".


Először is ajakápolóztam, majd a Catrice Camouflage korrektorommal lealapoztam az egész ajkamat.
A fehér szemceruzával ferdén bejelöltem a 3-as elosztást, majd ahol a fehér és a zöld szín került, megrajzoltam a kontúrt a fehér szemceruzával, majd azt a területet teljesen kitöltöttem.
Ezután, mivel mint ITT írtam, nincs ajakecsetem, a Manhattan zselés szemhéjtushoz kapott tusecsetet használtam, hogy a piros rúzsmintámmal megrajzoljam az ajkam piros részén a körvonalat, majd kitöltsem. Majd egy gyors ecsettisztítás után a képen látható zöld szemhéjfestéket használva megrajzoltam a zöld részt.
A szememen egyébként csak egy fekete szemcerka, és szempillaspirál van.

Az eredmény szerintem magért beszél:

Nem olasz drukker voltam, csak megfordítottam a fotót :D
Azt azért elmondanám, hogy senkinek nem volt ilyen drukker sminkje a Bálnánál, és még idegenek is dicsérték. :)
És meglepően tartós volt, ugyanis végig söröztem, de nem kellett rajta javítani.
Egyedül az evést nem bírja, akkor már lejött, de azt nem is vártam el tőle.

Ha tetszik az ötlet, készítsétek el, majd örvendeztessetek meg azzal, hogy követitek a facebook oldalamat, hogy mindig lássátok a friss fotókat és posztokat: https://www.facebook.com/swhenkelenke

És a legfontosabb: HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése