2016. június 9., csütörtök

Ruhás haul

A beauty bloggerek világából én legjobban a ruhás haulokat szeretem. Függetlenül attól, hogy videóról, vagy írott formáról van szó és ellenben a sminktermékes cikkekkel, amik engem abszolút nem érdekelnek. 
Szerintem tök jó látni, és olvasni, hogy hol, mire lehet lecsapni, mert mégis csak más a ruhaüzlet weboldalán látni egy hurkapálcika modellen az adott ruhadarabot, minthogy egy hús-vér ember befotózza.
Remélem nem zavaró, hogy egy első sorban Home témájú blogot néha megfűszerezek egy-egy ilyen poszttal.
De lássuk, hogy az előző 2 hónapban milyen cuccokkal bővült a ruhatáram:



A legtöbb ruhát most a Terranovában vásároltam. Fura, mert ott vagy találok jó cuccokat, vagy tele van szeméttel, és minőségtelen ronggyal. Most az előbbit tapasztaltam.
Rövidnadrággal mindig bajban vagyok, mert a boltokban csak botsáskákra lehet kapni csinosat, és az átlag magyar ember meg ugye nem az. Nem vagyok kövér, még duci se, de azért lentebb kerekebbre teremtettek, mint egy kirakatmodellt. Na most, aki szintén hasonló problémákkal küszködik, az máris induljon a Terranovába, mert ezt a fazont neki találták ki! Mivel kicsit lengébb, ezért szépen véknyítja a lábakat, a magasabb derék pedig kerekíti a csípőt. Mindösszesen 2800 Ft-ért a tiéd lehet még sötét kékben, fehérben, pirosban, vagy bézsben is.

A felette lévő nadrág fazon szintén a kedvencem.


Már van egy ilyesmi fazonom, szintén a Terranovából, és nagyon szeretem, mert könnyű, vékony, nyárias anyaga van, és nagyon kényelmes. De tényleg... Ebben az tetszett meg, hogy nem csak kék-fehér a mintája, hanem van benne más szín is, ezáltal többféle színű felsővel kombinálható majd, és a mintája abszolút tengerparti hangulatot teremt. :) 
A hozzá választott fejpánt abszolút impulzus vásárlás volt, a kasszánál láttam meg, és színeiben pont a nacihoz illett, így jött velem.
A nadrág egyébként 3490 Ft, a fejpánt hozzá 590 Ft.

Eredetileg szandál és fehér trikó vadászatra indultam el, és sikerült is beszereznem mindkettőt.
Én az egyszerű, kristálycsillám, arany, és mindenféle feltűnés mentes szandálokat szeretem, ami bármivel jól kombinálható. Találtam is egyet a C&A-ban, valódi bőr volt, egy kicsit vastagabb pántokkal, mint ez, de jónak találtam, 5500 Ft most, ha valakit érdekel. De aztán gondoltam benézek a CCC-be is, és megláttam ezt, ami valahogy jobban illett hozzám, úgyhogy visszavittem a C&A-sat és megvettem ezt. Bár nem bőr, de 3290 Ft-ért lett végre fekete lapostalpú szandálom.
Viszont ez a sima fehér trikó beszerezhető a C&A-ból, 1290 Ft-ért, illetve most az Árkádban a hétvégéig van rá 20% kedvezmény is.






Ez a francia stílusú pulcsi szintén Terranovás, és B.-től kaptam ajándékba. Rövid fazonú (ha van croptop, akkor ez crop pulcsi?), úgyhogy csak magas derekú nacihoz ajánlom felvenni. Jó meleg, és idén nagyon tetszik ez a tengerészes-franciás stílus, hűvösebb, fesztiválozó estékre képzeltem el. Jó lenne tudni, hogy mi van ráírva... :P


Bocsi a képért, igen, baromi gyűröttek ezek a pólók. Ilyen sima fehérre viszont szintén szükségem volt, mert valahogy nekem mindig besárgulnak hónaljban :( . A H&M-ben most 30% kedvezmény van ezekre a természetes anyagúakra úgy, hogy kettő van összecsomagolva, így ezek 2090 Ft-ért lettek az enyémek együtt. Egyébként van még belőle piros, világoskék és fekete is, különböző párosításban. Ennyiért szerintem nagyon megéri....


Ezt a hosszított fazonú meleg pulcsit még a hűvösebb tavaszi napokra vásároltam a Tescoban. Leértékelve 2600 Ft körüli összegért a gyerekosztályról vettem el. Aki női 36-38-as méretekkel rendelkezik, nyugodtan nézelődhet a gyerekosztályokon is, mert sok helyen 164-es méret simán elmegy felnőttnek is. Egyedüli problémám vele, hogy nincs rajta gomb, kicsit zavar, ha megyek, hogy libeg utánam, úgyhogy lehet, hogy varrok rá valamit később.
Egyébként ez a sötétkék szín és fazon egy jollyjoker, sok mindennel kombinálható.





Az utolsó ruhadarab egy otthoni turkálásom eredménye, igazi fesztivál darab. M-es a mérete, így nagyon laza, könnyed, egy picit croptop is, de mivel a horgolt virágsor hosszabb, így egy nem tökéletes hasú lányon is jól tud állni. És kb. 200 Ft volt, úgyhogy nem lehetett ott hagyni úgy se, hogy kicsit meg kellett varrogatni oldalt a virágokat. :)

Ennyi lett volna az elmúlt hónapok termése. Az első néhány ruhadarab abszolút friss vásárlás, úgyhogy ha valakinek tetszik valami, az most rohanjon a boltba, amíg még van készlet.
Egyébként most mindenhol van egy kis szezonközi leárazás, úgyhogy érdemes nézelődni. Bár az igazán nagyra majd augusztus körül kell számítani, azt hiszem addig már nem igazán fogok ruhákra költeni, max még egy barna szandál csúszhat be. :)

Aki érdekesnek találta a cikkemet, az facebookon itt tud követni: https://www.facebook.com/swhenkelenke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése