2016. június 21., kedd

Ebay kívánságlista

Elég gyakran megfordulok a csodás E-bay menyországban, szinte nincs is olyan hónap, hogy ne rendeljek legalább egy kis apróságot magamnak.
Nagyon szeretem, hogy amikor már hóvégén vékonyabb a pénztárca, még azért egy-két meglepetés lapul a postaládában, és mindig örülök az újdonságoknak.
Most, elsősorban a piciri konyhám felszereltségre fókuszálva gyűjtögettem, de azért mindig csurran-cseppen egy-két ruha, vagy beauty termék is.
Mutatom a listámat:






Főzés közben mindig problémát jelent számomra, hogy hova tegyem a levett fedőt. Ezzel a kis műanyag eszközzel egyszerre megoldódnak a szedőkanál, vagy fakanál kérdése is. Nem lesz ételfoltos a konyhapult.




 A sültkrumplival mindig problémáim vannak. A zacskós szerintem nem finom, viszont ha nekem kell meghámozni, és felszeletelni, akárhogy igyekszem, ilyen sose lesz (és még ott van a lustaság is). Ezzel a szeletelővel  egy vágásra mekis formátumra vághatnám, és mégis "igazi" krumpliból készülne.







Ez a tojás szétválasztó mekkora ötlet!
Nem kell a koszos tojáshéjban ide-oda görgetni, hanem mehet bele ebbe, és a szerkentyű megoldja. :)






Az Ikeában, és pont tegnap láttam, hogy a KIK-ben is lehet kapni hasonló zacskó, vagy tasaklezárót. Na ez annak a továbbfejlesztett változata, könnyedén felpattinthatjuk az adagolót, és szórhatjuk a levesbe a tartalmat.




Mivel mostanában sűrűbben használok élénk színű rúzst, ezért célszerűvé vált egy ajakecset beszerzése, ami nekem eddig még nem volt.
Én nem óckodok az E-bay-es ecsetektől, több is van belőle, és eddig elégedett voltam. Ez a változat reményeim szerint összecsukható is, ezáltal növelve a higiéniát.
Már úton van felém, kíváncsi leszek, melyik színben érkezik majd.


Igazából én csak erre a copf áthúzó bizgentyűre vágytam, mert Bencze Máté egyik videójában láttam, hogy copf készítésénél a gumi köré tekert hajtincset úgy rögzíti, hogy bedugja a kincset a hurokba, és a hajgumin húzza át. Ez által olyan tartást ad, hogy az nem esik szét, és mégis rejtve marad a hajgumi. Bevallom, én a hullámcsattos rögzítéssel mindig szenvedtem, mert állandón kicsúszott belőle a hajam. Na kíváncsi leszek erre! Itt most tupírozó fésűvel és kontycsinálóval együtt tudjátok megrendelni.


 Mindig szemezek E-bay-es ruhákkal, de valahogy nagyon ritkán rendelem meg. Most ez, és a linken található zöld aljú hosszú ruha a kedvencem. Még filózok rajta....
Egyébként javaslom Nektek, hogy az aliexpress-en is nézegessetek, mert oda töltenek fel a vásárlók nagyon sok képet a megérkezett ruháról, így kevésbé lehet mellé lőni. Rendelni pedig az ebay-ről szoktam, mert ott lehet paypallal fizetni, és azt megbízhatóbbnak találom. Előbbi csak a nézegetés kedvéért....




Végezetül pedig egy olyan óra, amit már rendeltem egyszer, kb másfél-2 éve, de sajnos leszakadt a karomról, pedig nagyon szerettem.
500 Ft-ért, sajnos ennyit bírt, viszont ennyiért már rendeltem is újra! Nekem a fekete szíjas lett a választásom, de több színben és fazonban kapható.






Remélem hasznosnak találtátok ezt a kis listát, érdemes az e-bayen böngészni, mert a sok kacat között nagyon sok érdedes dologra is lehet bukkanni potom áron!

Az ebay-en túl engem pedig azzal tehettek boldoggá, ha követitek a facebook oldalamat itt: https://www.facebook.com/swhenkelenke/ , ahol mindig friss posztokat találhattok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése