2016. június 3., péntek

Májusi home dekor haul



A május hónap már igencsak a beköltözéssel telt, így a pénztárcám is gyakrabban kinyílt, hogy vegyek a kislakásba ezt-azt.





Az első, legfontosabb dolog a csodás fehér kanapém megóvása volt. Kialakítós Enikőnél láttam meg ezt a takarót, és azonnal tudtam, hogy ez lesz az ágytakaró, akarom mondani kanapé takaró, és nagyon jó választásnak bizonyult. 5500 Ft helyett akcióban 3500 Ft-ért jutottam hozzá.



Már az előző posztomban láthattátok ezeket a csodás kosárkákat, ami a "lomok" elrejtésére szolgál. Első körben két kisebbet szerettem volna egymás mellé, de pont nem fértek el egymás mellett. Szerencsére volt lehetőség cserére, így kis ráfizetéssel ezek lettek a polcos tárolóim.
Akciósan 3500 Ft volt egy, de itt kihasználtam a lehetőséget, hogy ha beregisztrálsz a Jysk oldalára 5000 Ft vásárlás felett 1000 Ft kedvezményhez juthatsz.



Jön a meleg, úgyhogy nem bírtunk már a vastag paplan alatt aludni, be kellett szerezni egy nyári vékonykát. Ezek a mintájuk, és a jutányos áruk miatt is nagyon tetszettek, bár huzatot húzok rájuk, így nem látszik a minta, de a tudat is boldoggá tesz, hogy ilyen csini mentazöld nyári paplan alatt aludhatok. Akciósan 3000 Ft volt darabja 4500 Ft helyett, de bevallom, itt még egyszer felhasználtam az 1000 Ft-os kupont, úgyhogy 9000 Ft helyett végül csak 5000-et fizettem. Ez ám a spórolás! :D




Az utolsó Jysk-es termék ez a cuki zuhanyfüggöny volt. Eredetileg egy sima fehéret szerettem volna, de már nem bánom az alján ezeket a csini pillangókat. Szerintem nagyon csajos, de nem hivalkodó. Szintén akcióban 2500 Ft-ért lett az enyém. Külön öröm, hogy mosható, ami fontos szempont volt a választásnál.



Biztos írtam már, hogy a legkedvencebb üzletem újabban a Pepco. Bár most csak 2 dolgot vásároltam náluk (plusz a felső képen a műanyag bögrék és a szívószál), mindig bemegyek szétnézni. Egy ilyen alkalommal akadtam rá erre a kulcstartóra. Utolsó darab volt, és javításra szorult, úgyhogy kapott még egy réteg fehér akril festéket, és Balázsnak vissza kellett csavaroznia egy akasztót. A hibák miatt 20% kedvezménnyel 1200 Ft-ért lett az enyém. Nagyon tetszik az alján a "Lovely Home" felírat.




Előző Home dekor haul posztomban láthattátok, hogy kaptam ezt a trópusi jellegű virágot. Sajnos piros cserépben, és a piros nagyon nem az én színem. Így a Pepcoból kapott egy új vintage jellegű ruhát. Kb 500 Ft volt. (A poros retro TV-met ne nézzétek légyszi :P )




Hogy a polcon is meglegyen az egység, a papírokat, iratokat irattartó papucsba rendszereztem. Ezt a natúr doboz színűt anyukámnál néztem ki, és a Tescoból szereztem be, kb 200 Ft volt darabja, és beleillik a fehér-natúr világba.



Nagymamám szekrényében turkálva találtam ezt a cuki, rózsaszín-fehér horgolt szélű párnahuzatot, ami pont illik a kanapéra. Mindig problémás, hogy nekem tégla formájú díszpárnáim vannak, és nem találok hozzájuk huzatot, csak kocka formájúhoz. (Miééért???)
Remélem, ha legközelebb belevetem magam a kutakodásba, találok még neki testvérkét!





Végül, de nem utolsó sorban ezt a terítőt anyukám varrta nekem, és nagyon tetszik, mert kb. hasonló színűek a kanapén a nagypárnák, és a levendulamintát is nagyon szeretem. (Köszönöm Mami!) Ha sikerül végre beszerezni, a konyhaablakon is levendulás függöny lesz majd. Remélem a következő Home dekor haul posztomban meg is mutathatom már! :)






Aki frissen szeretne értesülni az aktuális cikkekről, az nagy örömet szerezne, ha facebookon követne itt: https://www.facebook.com/swhenkelenke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése