2016. május 9., hétfő

Otthon születik 1. rész

A lakás berendezését illetően már akkor tudtam, hogy mit szeretnék, mikor még tervbe se volt a lakást.
Mégpedig egyetlen kép inspirált, ez:


Abban biztos voltam, hogy valami egészen letisztultat, csajosat, világosat szeretnék egy csipetnyi vintage hangulattal megfűszerezve.
Ez a fotó aztán kiegészült még néhánnyal elmentve a telefonomba, ami által össze is állt a kép:



Az első eldöntendő kérdés a fal színe lett. Azt tudtam, hogy hófehér bútorokat szeretnék mindenhová, és ehhez valami olyan színt, ami "fehér, de mégse". A Dulux falfestékei közül válogattam, és kiválasztottam a Pirított szezám színt.


Ez egy enyhén sárgás szín, talán választhattam volna inkább egy nagyon enyhe pirosba hajló árnyalatot (enyhe rózsaszín hatásúra gondolok), de ez is nagyon tetszik. (Pláne, hogy imádom a szezám magot :) )

Megmondom őszintén, a bútorokat előbb megrendeltem, mint hogy a falszínt kiválasztottam, hiszen ezen nem is volt mit gondolkodni, a fehér, az fehér.
Talán a legnehezebb döntés a kanapé volt. Olyat kellett keresnem, ami elérhető árban, megfelelő méretben, és színben is, kihúzhatós, és a fekvőfelülete is elég nagy két embernek. Utóbbiból minden erőmmel ragaszkodtam a fehérhez. Igen, tudom, hogy ez egy nagyon bátor döntés volt, de ha az ember fejében megvan az elképzelés, akkor a legapróbb változtatás is felboríthatja azt.
Több bútorboltban is jártam, vadásztam a neten, de nem voltam elégedett az ajánlatokkal.
Nézelődés közben jutottam el az RS Bútorhoz, és amiről azóta is csak szuperlatívuszokban tudok beszélni. Két kanapéjuk között vaciláltam először, végül az döntött, hogy melyiket ajánlják jobban minden napos alváshoz. Ez a Barbara kanapéjuk volt. 


A legnagyobb pluszpont az üzletben, hogy többféle bútorszövet, ezáltal többféle árkategória között válogathatsz, hogy megtaláld a számodra legtökéletesebbet.
És az áraik... szerintem messze a legolcsóbbak, és a minőséggel se volt probléma.
Szóval kerestem egy közép árkategóriás fehér huzatot, és már meg is volt a tökéletes kanapé. Egyedül a párna színe ejtett gondolkodóba, egy ciklámenlila, és egy fehérhez anyagában megegyező szürkésbarna árnyalat között.


Végül az utóbbi mellett döntöttem, nagyon jól. Gyönyörű lett a végeredmény!
Itt láthatjátok a falszín és a hófehér kanapé közötti árnyalat különbséget, szerintem szuper. (Bocsi a mosógépért, itt még rendezkedős állapotban voltunk.)

(Lesifotó a kicsi párommal :P)

A második nagybútor, amit nagy erőkkel kerestem a fehér sarokszekrény volt, melyről szintén próbáltak lebeszélni, mert hogy sok helyet foglal. Tapasztalatból állíthatóm, hogy NEM! Ennél helytakarékosabb megoldást keresve se találhattam volna. Viszont, egyrészt először nem találtam sehol, aztán ahol találtam, az árak nem tetszettek. 
Tapasztalatból mondom, a legtöbb sarokszekrényt a bababoltokban találtok. A másik lelőhely a Mömax volt, viszont az számomra nagyon drága.
Amikor a barátnőmmel a kanapét vadásztuk, akkor jutott eszembe, hogy rákérdezzek a sarokszekrényre. És láss csodát, volt! És nem is akár milyen! Masszív, szintén választható színben, árkategóriában, és fogantyúval, és csábító árfekvésben, úgyhogy egyből tudtam, hogy nem kell tovább keresgélnem. Az is nagyon tetszett, hogy bár szeretnék a jövőben még hozzá tagokat, de pénzhiányban nem tudom még megvásárolni, mégis bármikor bemehetek, és megrendelhetem a következő tagot. Úgyhogy meg is rendeltem a kanapé mellé a Dávid és Góliát középső tagját.



Összességében elégedett voltam. 
Negatívumként tudnám elmondani a csomagolást. Sajnos a fehér bútorlap egy kényes alapanyag. És hibánkon kívül volt, ahol le volt pattanva a bevonat (pici felületen). Reklamálni ugye nem tudunk, mert csak akkor lehet, ha nem mi szállítottuk volna haza a bútorokat. Egy masszívabb csomagolás ezen sokat segített volna! 
Sajnos a hófehér kanapémon is van egy adag szürke ujjlenyomat, amit nem mi okoztunk. 
 De a negatívumok után is mindenkinek bátran ajánlom, hogy nézelődjön, (ne a weboldalon, mert az sajnos nagyon béna!, hanem) menjen be egy bútor boltba!


Nálam ilyen lett a végeredmény! Ez még elég kezdetleges állapot, de borzasztóan tetszik! <3

(Amúgy borzasztóan szerencsésnek érezhetem magam, mert keveseknek adatik meg, hogy egymaga rendezheti be a lakását, a saját ízlése szerint - csajosra ;) )

Facebookon itt tudjátok követni a sorozatot: https://www.facebook.com/swhenkelenke/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése