2016. július 11., hétfő

Júniusi ruhás haul

Az igazság az, hogy ez inkább a június második fele - július első fele ruhás haul, és általában ez így is szokott lenni, a cikkek megírása közben.
Ugye megkezdődtek a leárazások, és ilyenkor nem igazán tud ellenállni az ember lánya...
Pedig én igyekszem elkerülni tényleg :D De ha szembe jön az emberrel, úgy igazán nem lehet.

Kezdjük is a nagy H&M-es leárazással. Általában nem igazán tudok abból elkapni semmit, de most valahogy jókor voltam jó helyen (pont moziban voltam az Arénában), és bementem szétnézni. Az eredmény ez lett:



Van most minden, ami szem-szájnak ingere, de velem most ez a sárga szoknya (1500 Ft), és ez az amúgy hosszú ujjú felső jött (2000 Ft) gondolván arra, hogy lesz majd még hideg is. Ha valaki megkívánná, én még múlt héten is láttam ezekből, és a fekete fonott övből is, ami alapdarab, úgyhogy 700 Ft-ért nem hagyhattam ott. Az Arénában 250 Ft-ra voltak leárazva a körömlakkok is, és habár nálam körömlakk stop van, most a nyári körömlakkozós szezonra való tekintettel megajándékoztam magam kettővel.


Mivel a tesómnak a hétvégén van a diplomaosztója, már meg is lett az alkalom, hogy felavassam a szoknyát, amit egy lazább fazonú fekete trikóval párosítok majd. Szintén H&M-es darab, de nem az akciós készletből 2000 Ft-ért juthattok most hozzá. Hozzá a nyakláncot a tesóm leselejtezett darabjaiból mentettem meg. Nagy selejtezést tartott, és több számomra még hasznos ruhát és kiegészítőt szereztem így, amit most nem taglalnék, de isten tartsa meg jó szokását. :P (Azt a piros ruhát Viki... tudod... azt is selejtezd már le légyszi... jó? :P)





A Hádában péntektől 50%-os leárazás van, amire egyből felcsillant a szemem. Mivel elsők között szerettem volna válogatni, már délután ott voltam, és jól be is vásároltunk (ezt a termést anyával együtt hoztuk össze).
 Gondolván a fesztiválszezonra, és bár én a nagyokon nem veszek részt, de nyár végén a Strandfesztivállal még megkoronázzuk a jóidőt (sajnos valahogy valójában ekkor sosincs igazán jó idő), turiztam ezt a bohém mintájú overált. Rég szerettem volna egyet, és attól függetlenül, hogy én nem kedvelem a fekete-fehéret, a mintás mellrész miatt lecsaptam rá. Ráadásul ez nem is az a "fenékvillantós" fazon, hanem normál rövidnadrág hossza van, a dereka is oda esik, ahova kell, és nem csőtop fazon, amit utálok.
A kis "szütyő" övre csatolható, de kézben is vihető, vagy csuklóra akasztva. Van rajta kulcstartó karika, és belefér a szükséges pénz, vagy kártyák. Sajnos a telefon már nem... :/
Egyébként ami a képen nem látszik, az, hogy áttört virág mintájú, nagyon cuki!



Valahogy én szeretek télen nyári, és nyáron téli ruhákat vásárolni, így választottam ezt a hosszított fazonú, laza zöld felsőt, ami enyhén vállvillantós, vagyis inkább kulccsont villantós. Még lehet, hogy egy hűvösebb este nyáron is megállja majd a helyét. egy laza tornacipővel.
A másik blúzt mintha rám öntötték volna, szerelem volt első látásra. Nagyon tetszik a mintája, és felgombolható az ujja is.





Ezt a tolltartót én szemüveg toknak választottam, és szerintem annak is megállja a helyét. Hozzá a szemüveg Rossmannos választás. Ott most 1600-2000 Ft-os áron válogathattok az állványról.







A New Yorkerbe céltalanul mentem be, de megláttam ezt a fülbevaló szettet a fehér, sárga, és menta kővel, és 500 Ft-ért nem hagyhattam ott, ugye megértitek! :)








Egyébként rendeltem még a H&M webáruházból is egy fülbevaló szettet, de azt még nem kaptam kézhez, majd a jövő havi Ruhás haulban lesz benne. Volt egy nap, amikor ingyen szállítottak, és muszáj volt szétnézni. :)
Javaslom még a betérést a Tezenisbe, ahol sajnos még a fürdőruhához nem, de a fehérneműhöz akciósan juthattok hozzá.

Nos, remélem tudtam segíteni, hogy hova, és miért érdemes beszaladni.

Nekem nagy örömet szereznétek, ha facebookon is követnétek a blogomat, ahol képeket is szoktam posztolni: https://www.facebook.com/swhenkelenke/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése