2016. július 28., csütörtök

DIY ötletek lakásba Pinterestről

Tombol a nyár, ezért a lakáscsinosítást félre téve inkább a nyári, szabadidős programokat tettül előtérbe. Ennek okán még mindig nincs lefestve a beázás, és van egy szépen becsomagolt Jysk-es komód is, ami összerakásra vár a szobában. Utóbbiról külön posztban szeretném majd leírni a tapasztalatimat, ha eljutunk odáig. :)
Ebben a posztban viszont a kedvenc Pinterestes lakásdekorációs-ötletelős gyűjteményemet szeretném bemutatni nektek, amit szívesen kipróbálnék, vagy kipróbáltam volna magamnál is.
Lássunk is hozzá az ötleteléshez :)




Ez a fából készült akasztó az abszolút kedvencem. És elárulom nektek, hogy a hozzá való faanyag már ott pihen/szárad a műhelyben, és várja, hogy elkészítsem. Még egy idei geocaching verseny alkalmával találta nekem B. és olyan aranyos volt, hogy kilométereken át húzta nekem az úton, pedig nem volt egy könnyű darab, de legalább igazi zempléni fa fogja ékesíteni a lakást.
Ami fontos, hogy jól ki kell szárítani (kb. egy év), lehántani a kérgét, és ezután valamivel kezelni. Még nem döntöttem el, hogy fehér, vagy természetes fa színű marad majd.
Egyébként egy előző posztomban itt már tettem ki képet egy másik, hasonló akasztóról, az is nagyon tetszik!













A legújabb kedvencem pedig ez a virágtartó. Már meg is találtam neki a megfelelő helyet, csak be kellene vásárolni hozzá. Úgy tervezem, hogy három szintes lesz, a plafonról fog lógni, és aloe verákat ültetek majd bele. A terveimtől már csak az tántorít el, hogy kellene találni egy lapszabászatot, ahonnan beszerzem a megfelelő faanyagot hozzá. :)




Ha nem lenne már konkrét ötletem képekkel kapcsolatban, akkor biztos elkészítenék valami hasonlót az új komód fölé. Nem hiszem, hogy nagy ördöngösség elkészíteni. A Lidl-ben viszonylag gyakran kaphatóak festővásznak, már csak rá kell erősíteni a nagymama csipkéjét, és lefújni festéksprayval. Ha nagyon sajnálnád a csipkét, szerintem alapfestés után felragasztva is jól mutatna.






Szintén a terveim között szerepelt ennek a "konzolasztal"-nak az elkészítése, de mégse illik az előszobába. Szintén egyszerű pedig elkészíteni, az asztalminta felfestése után már csak egy kisebb polcot kell felfúrni, és máris megvan a helye az előszobai, vagy szobai apróságoknak. Valamelyik bútoráruházban láttam is ilyen hajlottan végződő vintage hangulatú polcot. Talán a Mömaxban...







Ha főzök, általában a telefonomról nézem a receptet, pedig mennyivel egyszerűbb lenne egy ilyen tablet tartót használni a konyhában. Már régóta szeretnék kimenni az Ecserire, lehet találnék hozzá alapanyagot, és már csak egy kis darab szegőléc kellene hozzá, meg valami hátsó támaszték.







Újragondolva a fém rácsos irattartó papucs funkcióját, baromi jó ötlet krumpli, hagyma, esetleg alma tárolására, mivel jól szellőzik, mosható, kevés helyet foglal, és jól elkülöníthetőek benne a zöldségek, gyümölcsök.















Nagyon tetszik az ötlet, hogy keretezzük a fali villanykapcsolót, esetleg biztosítékdobozt szép régi képkeretekkel. Nekem perpillanat épp félig fityeg a szobai (ugye B.? megígéred, hogy megcsinálod... :P), lehet megpróbálom rögzíteni, valami ilyesmivel.














A végére hagytam, hogy egy egyszerű ágas fadarabot mennyiféleképpen lehet felhasználni, a fogastól kezdve a WC papír tartón át rengetek ötletes felhasználási módja lehet. 
Nekem mindegyik nagyon tetszik! :)

































Remélem sikerült ötleteket adnom másoknak is, de ha ezekből nem is, böngésszétek a Pinterestet, tele van szuper ötletekkel mindenféle témában. :)

Engem pedig facebookon itt tudtok követni: https://www.facebook.com/swhenkelenke

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése