2016. november 14., hétfő

Karácsonyi e-bay kívánságlista

Ahogy közelednek az ünnepek, egyre nagyobb vágyat érzek, hogy karácsonyi dekorációkra költsem el a pénzem. Próbálok még ellenállni, de van egy felület, ahol már most érdemes szemfülesnek lenni a szállítási idők miatt. Ez pedig az ebay! :) Most mutatok pár klassz kiegészítőt, amiből már néhány útban is van felém. Minden linket megtaláltok a címekre kattintva!

Karácsonyi fények



Szerintem ez az egyik legfontosabb, az ünnepi hangulat megszerzéséhez. Én a fésülködő asztalomat szeretném kiegészíteni egy apró vilgítós huzallal, ami elemmel működtethető. Egy picit csalódott vagyok, hogy nem néztem szét jobban, mert ugyan ez hasonló áron beszerezhető a Jysk-ben is.








Karácsonyi párnahuzatok





Az ebay tele van szuper karácsonyi párnahuzatokkal is, párszáz forintért. Én is kinéztem egy lenvászon alapú szarvasosat, de még nem rendeltem, mivel előbb megnézném a H&M és az Ikea kínálatát.







Mikulássapkás székruha





Nekem nagyon bejön ez a Mikulássapis "székruha", de idén még várat magára. Egyébként ha van időtök vadászni, többféle mintájút, és méretűt is találhattok.









WC szőnyeg, és tető borító














Bevallom, ez a személyes kedvencem. Mindegyik nagyon tetszik, de a kék hóemberes abszolút hozzám - vagyis inkább a WC-mhez -

illik. Ezt a dekort egész télen tudom majd használni, mert nem kifejezetten karácsonyos, inkább téli hangulatú. És a kék szuperül illik majd a még kék WC-be. Mért ne csináljunk hangulatot a mellékhelyiségben is? :)












Evőeszköz tartó




Az Ebay, mivel online világpiac, tele van Mikulásos vagyis Télapós kiegészítővel. Ilyen evőeszköz tartóból is találtam rengeteget, de én direkt ezeket a hóembereket választottam, hiszen a 24-i ünnepi asztalnál mi már régen túl leszünk a piros ruhás öregember ajándékain.
Szerintem nagyon aranyosak! :)







Karácsonyfa szoknya







A karácsonyfa talpának eltakarására szuper lehet ez a cuki "terítő". Akkor is jól működik, ha a földre, és akkor is ha székre, vagy asztalra tesszük a fát.







Ennyi lett volna az én kívánság listám. Érdemes egyébként kulcsszavanként rájuk keresni, mert nem mindenhol a legolcsóbb lehetőséget csatoltam, és közben hátha Ti is kincsekre bukkantok. Ha kíváncsiak vagytok, teszek majd képet a megérkezett dolgokról a blog facebookjára. Kattints IDE, hogy figyelemmel tudd követni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése