2016. augusztus 23., kedd

Jysk komód - tapasztalatok

Már régóta kinéztem egy csodás komódot az Instagramon, de nem is álmodtam volna, hogy egy Magyarországon is beszerezhető darab. Találtam hasonlót az Ikeában, és a Mömaxban is, de valahogy egyik sem volt az igazi... Míg rá nem találtam, hogy a Jysk-nek milyen csodás bútorválasztéka van a weboldalán.
Ha bemegyek az ember egy Jyskbe, azt gondolná, hogy nagyrészt csak ágyneműt, és kisebb lakberendezési tárgyat, kiegészítőket kapni, pedig nem! Én úgy érzem, hogy a bútorok között is jönnek fel, mint a talajvíz! Amikor elkezdtem nézelődni az oldalon, és megpillantottam álmaim komódját, huhhh, hát nagyon örültem! Igazából ez nem is komód, hanem tálalószekrény alsó része, de önállóan is egy olyan kis csinos darab, hogy bárhol megállja a helyét.


Ebbe a két képbe szerettem bele, akit érdekel, Instagramon Jagochduarvi néven találjátok a gazdáját
 Biztos voltam benne, hogy meg fogom venni, csak abba nem, hogy ilyen hamar. Amikor megtaláltam, kicsit borsosnak éreztem az árát, úgyhogy úgy voltam vele, úgyis mindig van valami akció a Jysk-ben, megvárom amíg leárazzák. Nem is kellett sokáig várnom, hogy nagy bútorakciót tartsanak, így jóval olcsóbban sikerült lecsapnom rá, és nagy örömömre, mert amikor vége lett az akciónak, már magasabb áron tették vissza, mint az akció előtt. (Biztos rájöttek, hogy mennyire csodálatos! :P )

Hagy írjak pár szót a rendelés menetéről, mivel ez egy "csak online" rendelhető darab. Ez azért egészen nem fedi a valóságot, ugyanis miután érdeklődtem a központi telefonszámon (nagyon kedvesek és segítőkészek voltak mindig), megtudtam, hogy ha bemegyek a boltba, onnan is meg tudják nekem rendelni. Mivel kb. 10 percre lakom egy üzlettől, így megspóroltam a kiszállítási költséget, és biztonságosabbnak is éreztem, mint a Click &Collect módszert a webshopon, ami szerintem nem annyira felhasználóbarát még.
Nagy meglepetésemre szerdai napon megrendeltem, és a következő hét kedden már meg is érkezett a bútor. (Más áruházakban általában 2-3 hét a várakozási idő.)
Szépen 2 dobozba csomagolva, mivel egy kb. 50 kg tömegű termékről volt szó, így ez megkönnyítette a cipekedést.

 Habár az összeszerelés igénybe vette B. pár szabad óráját, még így is elégedettebbek voltunk vele, mint bármely más áruház bútoraival. Nagyon szimpatikus megoldás, hogy minden darab, az összerakás után nem látható helyen fel van címkézve egy számmal, vagy betűjellel. Ezeket direkt nem szedtem le, hogy ha a későbbiekben szétszednénk, könnyebb legyen a dolgunk. Még a fém-alkatrészes zacskók is szépen csoportonként csomagolva, felcímkézve voltak, nehogy összekeverjünk valamit.



Még egy pozitívum, hogy általában a bútorok hátlapjához csak szegeket adnak, amelyek használat közben tuti kilazulnak, viszont a Jysknél kis csavarok biztosítják, hogy ez ne történjen meg. Tényleg egy örök kis darab. Az alapanyagokkal is teljesen elégedett vagyok, sehol egy kopás, vagy lepattanás, masszív anyagok. Arra is gondoltak, ha jól megpakolja az ember, a 4 lábán kívül rejtve, középen két állítható magasságú biztosítja a stabilitást.

A végeredményt pedig imádom, de nézzétek meg Ti is:

Igen, tényleg ilyen kicsi és régi TV-m van... :P
Ez még nem a végleges állapot, csak gyorsan rápakoltam a legfontosabbakat. Szeretném még gyertyákkal, kis dekorációkkal cicomázni. A tárolóhely pedig hatalmas, még folyamatban van a belakása! :)

(Na jó, hogy írjak valami negatívat is: hogy a szekrény ajtók ne ütődve csapódjanak, felragasztható szilikon korongokat adtak hozzá, alulra-felülre, de nekem csak 4 db jutott  6 helyett :(. )

Összességében maximálisan elégedett vagyok! 5/5! Remélem nektek is tetszik!

Akit érdekel, hogy hogyan fogom átrendezni a felső rakodó részt, nyomjon egy like-ot facebookon itt: https://www.facebook.com/swhenkelenke/  ahol frissen posztolok képeket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése