2016. augusztus 16., kedd

Kívánságlista

Lassan közeledik a névnapom, úgyhogy gondoltam írok egy listát azokról a dolgokról, amik hiányoznak még a lakásból, és szeretném őket beszerezni.
Ezek lennének:





Már írtam róla, hogy a polcrendszer legaljára még hiányzik egy ilyen kosár. És most pont akciós is a Jyskben! :)






A legújabb helytakarékolós ötletem, hogy az előszobai "kamrának" használt polcról eltávolítsam az italos palackokat egy falra szerelhető palactartó segítségével. Ennek már meg is találtam a helyét a konyhában, a konyhai és a fürdőszobai ajtó felett. Így több hely jutna a befőtteknek, lekvároknak, stb. Itt egész pofás áron meg is lehet vásárolni!


Mindig is vágytam egy ilyen gömblampion szettre, és azt hiszem a tökéletes színkombinációt is megtaláltam. Egyelőre csak azért halogatom, mert a leendő falipolc alá szeretném majd feltenni, ami még nem készült el. Egyébként itt többféle közül tudtok válogatni!






Egy ehhez hasonló papír fiókos tárolót már nagyon régen nézegetek a Pepcoban, de valahogy sose került a kosaramba. Pedig a sok kis apróság milyen jól elférne benne... :)


A WC-mnek nagyon egyedi mérete van (csak 70 cm széles), így elég kevés tárolóhely van benne. Pedig egy nőnek abba a helységbe is van mit pakolnia ugyebár...
Sok bútoráruházban kerestem már a megfelelő méretű fehér lengőpolcot, de egyelőre csak a Kikában találtam jó méretet (60 cm), amit a víztartály alá fel lehetne szereleni. Sajnos az ára szerintem eléggé túlzó... végülis csak egy egyszerű polcról van szó. Minden esetre egyszer az enyém lesz! :)

Töredelmesen bevallom, hogy ezt a cikket előbb megírtam, mint ahogy ez a tepsi belekerült, de a Lild-ben vásásolt állítható méretű tepsim úgy felmérgelt, hogy kidobtam a ... na pont oda.
Így be kell szereznem egy újat, amire komoly elvárásaim vannak: csak ez a pöttyös (zománc?) belső felületű lehet, és süti méretű legyen, mert kis méretűm már van. :)






Ezt a csodás borospoharat már mutattam nektek facebookon. Imádnám, ha lenne belőle egy készletem.... Akciós a butoraim.hu-n






Ha olyat sütök, amit amúgy olajban szoktak, én általában bedobom a sütőbe. Tök jól jönne egy ilyen olajszóró spray, amivel át tudnám fújni a tepsiben a sültkrumplit, vagy a rántotthúst.





Szintén nagyon szeretnék a konyhában a falra egy ilyen konyhai szettet. Otthon anyukámnál van ilyen, és mindig is nagyon tetszett (mondjuk az egy kicsit jobban)!












 És végül engedjétek meg, hogy a kívánság listámat kiegészítsem egy-két nem otthonnal kapcsolatos kívánalmammal:









Mostanában nagyon belejöttem az olvasásba, de kevés olyan könyv van, ami valóban le tudja kötni a figyelmemet. Az egyik ilyen író Dan Brown (aki a Da Vinci kódot is írta), és rájöttem, hogy van 2 könyve, amit még nem olvastam, de jó lenne. Ezek lennének a Digitális erőd, és Az elveszett jelkép. :)
Egyébként bárkinek ajánlom, mert nagyon izgalmasak szoktak lenni a könyvei!


Már nagyon-nagyon régen vágyok egy hajsütő vasra. Igazából olyat szeretnék, ami nem a legvékonyabb, hanem közepes vastagságú, hogy nagyobb loknikat készíthessek vele.











Ezek lennének most az én vágyaim tárgyiasítva :)

Facebookon itt tudtok követni: https://www.facebook.com/swhenkelenke/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése