2017. november 12., vasárnap

Christmas wish list 2.

Végre van egy kis időn leülni egy bögre teával és böngészni a neten. Tegnap megérkezett az új fotelunk, ami ugyan még áthúzásra vár (a felújításáról biztosan olvashattok majd), de addig is fehér pléddel leborítva, díszpárnákkal funkcionál. Annyira jó érzés belekucorodni, hogy úgy döntöttem blogírós fotellé lép elő most azonnyomban.
A nővérem írásán felbuzdulva arra gondoltam, hogy nekem sem ártana lassan összeszedni a karácsonyi ajándéklistámat. Általában elég válogatós vagyok és sok mindent idő előtt beszerzek magamnak, így aztán a karácsonyfa alá elég nehéz ajándékot dugni nekem. Összeszedtem néhány dolgot, amivel az idei karácsonyon nem lehet mellé lőni.


 Az első néhány ötletem az mindenképpen konyhafelszerelés. Azt gondolom egyre felszereltebb a konyhám, de van néhány dolog, ami azért még elkelne. Többek között nagyon vágyom egy wok-serpenyőre, amivel különböző egytál ételeket tudnék készíteni. Általában magamra főzök, úgyhogy mindenképpen praktikus lenne.


A következő ötletem szintén konyhai dolog. Amikor beköltöztünk, akkor tudatosult bennem, mennyire vágyok egy mákdarálóra. Vicces, mert ez azért nem egy olyan kellék, amit az ember mindennep használ, de valahogy nekem mégis néha hiányzik. A legjobb az lenne, ha a BOSCH mindent tudó kis gépemhez lenne kiegészítő felszerelés, de igazából nem tudom, hogy van-e ilyen tartozéka. Érdemes lehet utána járni annak, aki ilyesmit venne nekem. :)




 A konyhán tovább haladva valami csajos dolog következik. Újabban teljesen ráfüggtem a magyar kézműves dolgokra, többek között ékszerekre és táskákra. A születésnapomra már kaptam egy csodás multifunkcionális táskát, amit imádok. Most egy másik tervező táskái után bomladozom. Imádom ezeket a szuper mintákat. Kedvencem a banánleveles, illetve a képen nem látható pozsgás mintájú, de ITT további szuper mintákkal találkozhattok.










A barátommal nagyon társas rajongók vagyunk és elég sokat szórakoztatjuk magunkat azzal, hogy játszunk valamit. Az egyik régi nagy kevencünk a Dixit. Nekünk nincs meg a pakli, de több barátunknak igen. Másik nagy rajongásom a karácsonyi társaozás, de sajnos a családunk annyira nem rajong érte. Bízom benne, hogy talán ez a játék lenne az, ami nekik is elnyeri a tetszésüket.









Az idén a barátommal nem veszünk egymásnak ajándékot, mivel az erre szánt összeget inkább összedobjuk és XBox-ot veszünk belőle. Szintén a játék szenvedélyhez kapcsolódva. Már meg van néhány része, illetve játék is, de a kinecktünk még úton van. A költségekbe ez a játék most nem fér bele, viszont a kineckthez szerintem elegedhetetlen egy jó táncos játék. Évek óta szeretném kipróbálni és nagyon vicces lenne az egész családdal ropni a tv előtt. 











Új szerelmem a gyűrűs kalendárium és gyakorlatilag bármi, ami a dekorálásához szükséges, az nekem nagyon jó ajándék lenne. Nagyon szeretnék egy kalendárium lyukasztót, egy lapvágót és mindent, ami ragasztó, matrica, jegyzetlap, vagy akármi. Még nem késő lerendelni mindent Ebayről.









Mióta beköltöztünk szeretnénk egy mustár színű ágytakarót az ágyunkra, de nem igazán találtunk eddig megfelelőt. Az IKEA-ban találtam most egyet, ami passzolna hozzánk. Sok hozzáfűzni való nincs. Bármi, ami hasznos lakásdekoráció, az jöhet. Az ágytakarón kívül nagyon passzol a lakásunkba minden, ami réz színű, vagy szürke.











Utolsó ötletem ez az adventi kalendárium. Végig néztem a kínálatot és számomra a legtöbb tele van haszontalanságokkal, viszont mikor megláttam az Yves Rocher kalendáriumát, teljes lett a szerelem. Imádom a márkát, gyakorlatilag az évek során szinte minden szépségápolási kencémet ilyenre cseréltem. Bár az árát egyébként sokallom, azért nem hiszem, hogy nem tudnék mondani ennek a kalendáriumnak. 







Ez lenne az én ajándéklistám, ami lehet másnak is hasznos. Sokszor én is mások ajándéklistájából inspirálódok, amikor nem tudom, hogy egy-egy ismerősömnek mivel készüljek. 

Én már nagyon lelkesen várom az ünnepeket és nagyon sok inspiráló fotóval várunk titeket a Facebook oldalunkon és az Instagramjainkon. Kövessetek bennünket ott és nézzétek meg mi hogyan készülünk az ünnepre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése