2017. január 8., vasárnap

Mit kaptam karácsonyra?

Nem vagyok híve a "Mit kaptam karácsonyra?" mutogatós hangvételű posztoknak, de én olyan sok szuper lakberendezési cuccot kaptam, hogy úgy döntöttem, teljesen beleillik a blog profiljába, így megmutatom Nektek, idén miket hozott a Jézuska.





Az első, és a legfontosabb, hogy a hőn áhított polc a kanapé fölé végre megérkezett! Méghozzá nem is akár milyen, teljesen az elképzeléseim szerint készítve. A tartóoszlopokat a személyesen anyukám férje, apám helyett apám készítette, így egy örök emlék is lett ez a darab. Már fel is került a helyére, de mielőtt megmutatom, még szeretném berendezni! :)






Ezt a szuper emeletes kínálótálat szintén a szüleimtől kaptam. Nagyon szeretem ezt a fehér fém anyagot amiből készült, otthon bádognak mondják, de szerintem nem az. :P Remélem lesz lehetőségem majd jól megpakolni vendégeknek gyümölccsel, vagy süteménnyel.




Már régóta szerettem volna a konyhába egy ilyen, vagy ehhez hasonló recept tartót, és most a tesóm megajándékozott vele. Könnyen megáll benne a nyomtatott verzió, de ha tableten nyitom meg a leírást, az is elfér benne. Ez a nyers fa szín pedig tökéletesen illik a konyhámba.





A nagyszüleim ajándékát mindig nagyon várom. Legtöbbször pénzt kapunk, de nagyi mindig belecsempészik a csomagba valami hasznos otthoni holmit. Idén ez a szép üveg kínálótál volt a csomagban, ami most szaloncukrot kínál az érkező vendégeknek





B. családjától ezt az ajándékcsomagot kaptam, aminek nagyon örültem, mert jövő karácsonykor igyekszem tartani magamat az idei eredeti tervhez, és fehér-piros dekorációval készülök. Az asztali futó tökéletes lesz a komódra, a tálca pedig mindig jól jön. A gyöngyből készült hópehely nagyon tetszik, bár már lebontottam a karácsonyi díszítést, ezt még előhagyom tavaszig, had csillogjon.



A barátnőmtől ezt a mennyei kényesztető csomagot kaptam, hiszen tudja, mennyire imádok pancsolni. Bár az én lakásomban nincsen fürdőkád, amikor hazakerülök Sátoraljaújhelybe, igyekszem kihasználni az adott lehetőségeket, és bepótolom a hiányosságokat. Azt hiszem legközelebb lesz mit kipróbálni!
Az illatgyertya nálam mindig telitalálat, és bár nem vagyok nagy nasis, azt hiszem ez a doboz trüffel bonbon nem sokáig lesz meg, ugyanis már ki is bontottam (már alig van :P ).





A legeslegizgalmasabb ajándékomat a végére tartogattam, ugyanis B. megajándékozott ezzel a szuper fényképezőgéppel, hogy többé ne legyen probléma a blogolással. Nincs többé teli tárhelyes mobiltelefon, innentől már csak a megfelelő fényviszonyokra kell várni. És mivel wifis a gép, azonnal tudok vele csatlakozni akár a telefonhoz, akár a számítógéphez. A kijelzője kihajtható, ahogy a képen láthatjátok, így tökéletesen alkalmas szelfizéshez is. A hozzá kapott lábakkal pedig még az sincs kizárva, hogy egyszer videó is fog készülni. Egyelőre még ismerkedünk, de ezen posztba már a vele készült képeket láthatjátok. Ugye, milyen szépek? :) 








Remélem mindenkinek csodásan telt a karácsonya, szerencsére én is elmondhatom, hogy az enyém igen, és köszönöm mindenkinek az ajándékokat, tényleg mindennek őszintén tudtam örülni! És bár számomra az év vége nem tartogatott sok örömöt, remélem a 2017-es év valami újjal, valami klasszal fog meglepni.
Ezúton kívánok mindenkinek boldog új évet, és remélem idén is hű olvasóközönségem lesztek.

És még valami... Január második felében lesz a blog 1 éves, így a karácsonyi után szeretnék valakit megajándékozni ennek tiszteletére. Az ajándékozás szerintem megint random lesz, de ezen még gondolkodom. A lényeg, hogy azok közül fogok válogatni, akik facebookon is követnek, úgyhogy érdemes feliratkozni! https://www.facebook.com/swhenkelenke

3 megjegyzés:

  1. Szia. Megkérdezhetem a kamera pontos márkáját? :) Én is keresek régóta hasonlót, hogy minőségi képek készüljenek a blogomhoz. Valamint szívesen olvasnék róla egy tapasztalatos bejegyzést nálad. :)

    VálaszTörlés
  2. A kameráról én is szívesen olvasnék ! 😊

    VálaszTörlés
  3. Bocs csajok, de nem hiszem, h lesz ilyen poszt, mert sajnos nincs semmi összehasonlítási alapom, ez az első kamerám. Viszont ezt a wifis dolog, ez szuper, az tényt 👍

    VálaszTörlés