2016. december 17., szombat

Karácsonyiasítás

Valószínűleg nem létezik ilyen szó, hogy karácsonyiasítás, de ha volt ősziesítés, akkor miért ne lehetne ez is! :P
A nagy karácsonyi díszvadászatból (ITT és ITT) sikerült magamnak is kiválasztani jópár dolgot, de egy kis DIY-al is feldobtam kicsiny otthonomat.

Az ajtódíszt már biztosan láttátok, a facebook oldal profilképét is erre cseréltem. Szerintem nagyon szuper lett idén. Az őszi szettből megmaradt zsákvászon csíkot, horgolt csipkét, terméseket, és a tavalyi koszorúból megmaradt gyertyát használtam fel hozzá. (Sosem szabad semmi ilyesmit kidobni! :P)


Az adventi koszorúmmal is biztosan találkoztatok már, idén a fehér és a rózsaszín színekre fektettem a hangsúlyt az egész lakásdekorban, megfűszerezve egy csipetnyi természetességgel.


Fenyőfám idén nem volt/lesz, az egyetlen fenyőt idéző dolog ez a fenyőgirland, amit az OBI-ban tudtok megvásárolni kb. 800 Ft-ért. A szoba sarkában futó csövet díszítettem vele, amit előtte ellenőriztem, hogy nem meleg-e (de nem!). Azért a biztonság kedvéért nem csak rátekertem, hanem alulról kötöztem a csőre. A girlandot többek között a Praktikerben vásárolt pasztelrózsaszín gömbökkel, a Pepcos csipke mintájú szívekkel, ezüst flitteres gömbökkel, és a nagymamám által horgolt angyalkával díszítettem. Alatta az előző évszak faleveles képeit is lecseréltem, és hópelyhes csomagolópapírok kerültek a keretekbe. A komódról nem készítettem most képet, mert nem sokat változtattam. A zsákvászon futót megtartottam, és az álló gyertyatartóra a gyertyák alá egy kis vattadarabot tettem, ami most "hóként" funkcionál. Eredetileg elé egy Xmas feliratot szerettem volna, de az egyetlen ami tetszett, a Kik-es, sajnos elfogyott, mire megvehettem volna, így más nem került a helyére. Talán jövőre...



Azért nem akartam teljesen karácsonyfa nélkül maradni, régi vágyam volt ez a naturalista verzió. Fadarabokat egy kellemes erdei séta alkalmával gyűjtöttem, méretre vágtam, majd spárgával összekötöttem. A tetejére a csúcsdísz tartó ágas bot B. csodálatos ötlete volt, így a csillag tökéletesen áll a fa tetején, és eltakarja a szöget is, amire felakasztottam. Egyébként a Mömaxban vásároltam kb. 1200 Ft-ért, és talán ez a rosegold szín nem teljesen illik a koncepcióba, de azért szerintem nem lett rossz. A mini gömböket és a szarvasokat az OBI-ban szereztem be, előbbit nagyon jutányos áron (350 Ft/szett).


A végére hagytam a kedvenceimet, a lámpafűzéreket. A fésülködő asztal körüli darab az e-bayről érkező, és teljesen elégedett vagyok vele. Azt hiszem ez egész évben fent fog maradni, mert nagyon tetszik. Az ablakot egy sima karácsonyi LED-es égősor öleli körül. Sokáig gondolkodtam rajta, hogy milyen világító dísz kerüljön ki, de azt hiszem jól döntöttem. Kár hogy nem látjátok kintről, szerintem igazán meseszerű lett... :)



Szerintem igazán finom, és nőies lett idén, ami nagyon tetszik, de mégsem érzem tökéletesnek. Sok dolog volt amit kinéztem, de mire elmentem megvenni, sajnos már elfogyott. Ilyen például a Tesco flitteres párna is, amit a kanapéra szántam volna. Így ott se lett nagy változás az őszhöz képest, az egyik oldalon a kedvenc szarvasos párnám, a másikon egy egyszerű rózsaszín kap most helyet.
Talán jövőre valami merészebb színkombinációval fogok próbálkozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése