2016. február 13., szombat

Home dekor Haul


Habár mostanában a lakásvásárlás egyelőre beláthatatlan anyagi pluszköltségei miatt igyekszem a lehető legkevesebbet költeni, azért sokszor nagyon nehéz ellenállni a kísértésnek, és néha be-be csusszan egy két dolog a kosaramba. Ilyenkor nagyon örülök, ha a barátaim, vagy család tagjaim meglepnek egy két aprósággal.
A következőkben az elmúlt 1-2 hétben beszerzett otthondíszítő kellékeimet láthatjátok, amit akár aktuálisan meg is tudtok vásárolni.
Lássuk!


A Tescoban jelenleg minden F&F termékre -30 % kedvezmény vonatkozik, ami mellett nem lehetett nem elmenni. Az orgona illatú gyertyakészlet, ha hiszitek, ha nem, pontosan olyan, mintha egy hatalmas csokor orgonát helyeztem volna el a lakás egyik szegletében.
Először egy barátnőmnek vettem meg a születésnapjára, és amíg az asztalon várta a gazdáját, csodálatos illat árasztotta el az albérletet. Már akkor tudtam, hogy ebből vennem kellett magamnak is! Az ára nagyon kedvező, 349 Ft-ért kapunk 18 db mécsest, és abból az árból jön még le most a -30% kedvezmény, vagyis 245 Ft a végösszeg.

A másik must have termék a váza volt. Volt már egyszer ilyenem, igaz sokkal vékonyabb üvegből, ami sajnos egy mosogatás alkalmából  ripityára tört :/
999 Ft, amiből szintén lejött a 30 %, tehét 700 Ft-ért ismét az enyém lett!

A nyuszis ajtódísz szerelem volt első látásra. Mintha nekem gyártották volna le!
Aki ismer, tudja, hogy nagyon szeretem a nyuszikat, és ha nem is az ajtón, de valahol állandó helyet fog kapni a lakásban! 520 Ft-ért lehet a tiétek a Kik-ből.


Megvettem életem első lakberendezési magazinját is, úgy gondoltam, hogy így teljes a lakásvásárlás, ha az embernek van néhány ilyene. :) Okosabb, nem lettem tőle, de van benne néhány bútorfelújítós tipp, és néhány olyan lakberendezési üzlet, amiket eddig nem ismertem. Természetesen méregdrágák... A Blik Nők Otthon&Kert magazinja 355 Ft

A "Home is where the heart is" feliratú táblácskákat a barátnőmtől kaptam, és nagyon tetszik. Úgy képzelem, hogy az előszoba falát fogja díszíteni.

A gipsz szívecskéket már régebben kaptam ugyanettől a barátnőmtől. Ezek nem egyszerű szívecskék! Lakás parfüm tartozott hozzájuk, amivel be lehetett őket fújni, és jó darabig illatoztak. Sajnos már csak néhány csepp van az üvegcse alján, úgyhogy utána kell néznem, hol lehet ilyesmit beszerezni.



Szintén ettől a barátnőmtől kaptam ezt a Mülleres illatgyertyát. (Gyertyából sosem elég, köszi Anett!)
Jelenleg ez díszíti a dohányzó asztalom. Egy Ikeás alátétben kapott helyett, a textil szívecske pedig Valentin nap alkalmából lett a kiegészítője, melyet a nagymamám vart.
El akartam tenni a beköltözésig, de nem bírtam ki, mert olyan finom vanília illata van, belengi az egész lakást. :)

Végezetül az aktuális asztaldíszemet mutatom meg:


A kis csipkés terítőt a nagymamám varrta, a lámpás a Jyskből van, szerintem ez egy állandó termék, én azt hiszem tavaly vettem akciósan 500 Ft-ért.
A váza vintage darab, a dédmamámé volt, gyönyörű, és természetesen Hollóházi :)
Benne a művirágok nagyon igazira hajaznak. Bár nem szeretem a műnövényeket, ezek mégis nagyon tetszenek. Akkor is szépek, ha nincs itthon igazi virág. Az Ikeából 100 Ft/db áron lehet beszerezni.


Mennyivel jobban fog mutatni ez majd egy fehér dohányzó asztalon.... :)


Most már facebookon is fent vagyok itt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése