2016. január 25., hétfő

Mini Haul

Imádom a haul videókat, és a haul posztokat, úgyhogy mindenképpen én is tervezek párat.
Legyen ez az első. Ez egy kisebb, de annál eredményesebb vásárlás eredménye, és alig pár forintot költöttem.

Íme:


  • A rózsaszín masni most újdonság a H&M-ben. Hátul retro hajcsattal rögzítheted a frizurádba. 490 Ft
  • Mindent nagyon szeretek ami nyuszis, és már rég kinéztem ezt a rövid pizsama nadrágot a Tescoban, de egy másikat vettem meg végül. Szerintem most csak rám várt ez az 1  db S-es méret, és 1310 Ft-ért birtokba is vettem
  • A harisnya igazán jó fogás volt, egy magas állványon, szintén csak ez az 1 db 650 Ft-ért lett az enyém.
Egyébként nagyon ajánlom végső leárazásokon a Tescot, szinte ingyen dobálják az ember után a megmaradt termékeket. A Fogarasi Tescoban, ahova én járok, van egy egész sor, ahol brutál leértékelt, megmaradt, vagy hibás termékeket teszik. Ezt a sort mindig megnézem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése